دل شکسته آسمانی

 

زندگی آدما مثل یه صفحه سفید..نه مثل یه خط صاف..نه نه نه...مثل خط کشی های توی خیابون میمونه.

یا...از اینجور تعبیرها که زیاد شنیدیم تا حالا......

امشب فکر میکردم زندگی  آدما یا بهتر بگم زندگی خودم رو به چی میتونم تشبیه کنم !

خیلی فک کردم....خیلی....

خب معلومه دیگه !

زندگیه من مثل یه مسیر طولانیه....مسیری که انتهایی نداره....

مسیری که انتهاش به نور میرسه...نوری که هرروز میبینمش....

من هم مسافر این مسیرم...وباید تا آخرش  برم  .

همیشه وقتی توی خیابون راه میرم..اون وقتایی که پیاده هستم و مسیرم خیلی طولانیه !

به انتهای مسیر نگاه نمیکنم

سرم رو میندازم پایین و راه میرم و راه میرم و راه میرم.....

بهدش یهو سرم رو بلند میکنم و میبینم که رسیدم به آخرش....

توی زندگیم یه خورده این ماجرا فرق میکنه.....

با اینکه دوست دارم سرم رو بندازم پایین و ادامه بدم ولی نمیشه...نمیتونــم

یعنی کی تموم میشـــه؟؟؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
+ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:,| 13:0|hani| |



тнємє мσиα