دل شکسته آسمانی

 

دوستت دارم بي آنکه مرا دوست داشته باشي

 

 

 دوستت دارم حتي اگر به چشمان خيسم بخندي

 

و بي خيال اين باشي که دلم شکسته است...

 

 

 دوستت دارم حتي اگر دلت سنگ باشد

 

 

 حتي اگر هيچ احساسي بر من نداشته باشي

 

 

 با اينکه ميدانم در دلت يک دنيا محبت است

 

 

 و احساست ، مثل آب پاک و زلال است...

 

 

مرا باور داشته باش ، حتي براي يک لحظه

 

 

 هم که شده قلب مرا با تمام وجودت حس کن ...

 

 

 بيا تا تنهايي دوباره به ويرانه دلم نيامده است!

 

 تا تنهايي قاب خالي و بدون عکسش را در طاقچه قلبم نگذاشته

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
+ چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,| 22:57|hani| |



тнємє мσиα